ART OF PACKAGING 2006
  • 0
  • 1
9.03.2006

ART OF PACKAGING 2006

Opakowanie wstydliwe. Opakowanie chwilowe. Opakowanie smakowite. Na miarę. Na dłużej. Za każdym z tych haseł kryje się fragment naszego życia. Ciekawie zaprojektowane, funkcjonalne i trafnie dobrane – takie opakowania mogą liczyć na nagrodę w konkursie ART OF PACKAGING 2006.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50873 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Lupin

16 lat temu

konkurs

Fajnie, że powstał konkurs w którym połączone są elementy sztuki użytkowej ze sztuką tzw. "wysoką". Brakowało na rynku takich incjatyw. Tylko przyklasnąc i życzyć powodzenia!

 

9 marca 2006

8 marca 2006