IMM: Najbardziej opiniotwórcze media we wrześniu. Głównym tematem problem imigracyjny w Europie
  • 0
  • 4
29.10.2015

IMM: Najbardziej opiniotwórcze media we wrześniu. Głównym tematem problem imigracyjny w Europie

We wrześniu dominowały tematy społeczno-polityczne związane z narastającym kryzysem imigracyjnym w Europie. Liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów została „Gazeta Wyborcza”, wyprzedzając „Newsweeka” oraz „Rzeczpospolitą” – wynika raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 października 2015

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
29.10.2015

Polskie firmy technologicznie innowacyjne nadal mocne w Europie Środkowej – raport „Technology Fast 50” Deloitte

W 16. edycji rankingu Deloitte najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej znalazło się 19 spółek z Polski. Na pozycji lidera zestawienia głównego „Technology Fast 50” plasuje się czeska firma Simplity. Tuż za nią jest spółka Sky Cash Poland. Trzecia pozycja przypadła zeszłorocznemu zwycięzcy – węgierskiemu Szallas.hu.