Im cieplej za oknem, tym tańszy Budweiser (wideo)
  • 1
  • 1
4.05.2011

Im cieplej za oknem, tym tańszy Budweiser (wideo)

To, że sprzedaż rośnie, gdy za oknem robi się ciepło, wiedzą wszyscy browarnicy. W Irlandii marka Budweiser postanowiła wzmocnić ten mechanizm za pomocą oryginalnej promocji cenowej. Dzięki specjalnej aplikacji na telefon komórkowy użytkownik otrzyma darmowe piwo, gdy temperatura w miejscowości, w której się on znajduje, wzrośnie powyżej 20 stopni Celsjusza.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 maja 2011