0 1 24.02.2009IKEA wybiera dom mediowyprzetargi TweetIKEA zaprosiła cztery domy mediowe do przetargu na obsługę kampanii internetowych.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53494 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 24.02.20091% podatku dla Fundacji AgoryFundacja Agory już po raz piąty rozpoczyna zbiórkę 1% podatku. W 2009 roku zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na nową akcję społeczną „Gazety Wyborczej” pod hasłem „Polska bez nałogów”.
0 4 0 0 0 24.02.2009T-shirty w walce z HIVW dniu 17 lutego w warszawskiej kawiarni „Same Fusy" odbyło się posiedzenie jury konkursu "Kreuj idee" na koszulkę przeciwko HIV. Jury w składzie: Ewa Minge - Przewodnicząca Jury (kreator mody), Anna Ibisz – (dziennikarka, redaktor naczelna JOY), Kasia Burzyńska (prezenterka TV), Ola Osadzińska (artysta plastyk), Donata Czekała – Mazowieckie Centrum Zdrowia Publicznego oraz Anna Olejczuk (Stowarzyszenie MANKO), wybrało 5 najlepszych projektów, które staną się częścią kolekcji ryzyKOchania.
0 1 0 0 0 24.02.2009Agencja Internetowa 4Kroki zmienia wizerunekAgencja Internetowa 4Kroki zmienia własną identyfikację wizualną. Przemek Chudkiewicz, Art Director: Kto wie, może gdybyśmy dużo wcześniej zadbali o wewnętrzną kreację 4Kroków dzisiaj bylibyśmy bardziej rozpoznawalną marką. Nie chcemy jednak gdybać, te ostatnie kilka lat poświęciliśmy naszym Klientom, ich entuzjazm to nasz dobry omen.
0 1 0 0 0 24.02.2009Rusza kampania promocyjna Allianz BankuW poniedziałek 16 lutego rusza pierwsza kampania promocyjna Allianz Banku. Podstawą kampanii są spoty radiowe.