Espresso

4 marca 2009

3 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.03.2009

Praca w raju (Forbes)

Forbes.com staff, Jobs You Can Do In Paradise, "Forbes", 23.02.2009
(+ In Pictures: Jobs You Can Do In Paradise)

Co prawda termin aplikowania na spektakularne stanowisko "stróża wyspy" niedawno upłynął, niemniej niemal każdego dnia można zacząć pracować w miejscu, które jawi się nam jako miejsce ze snów (miłych oczywiście), gdzie budzi nas poranne muśnięcie słońca na policzku lub delikatny szum fal - po prostu raj! A często jedynym haczykiem pozostaje odwaga w podjęciu decyzji...

2 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2009

Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.

Poprzednie Następne