0 1 0 0 2 4.03.2009Inmark dla AnimeksuPod hasłem „Zamień kilogramy na litry i tankuj za darmo!” rozpoczęła się promocja kiełbas skierowana do właścicieli i pracowników punktów sprzedaży detalicznej.
1 1 0 0 1 4.03.2009UOKiK rozpoczyna kampanię programu „Leniency” (wideo)Agencja Publicis przygotowała kampanię programu „Leniency” - łagodzenia kar dla przedsiębiorców, którzy dobrowolnie przyznają się do uczestnictwa w zmowie cenowej.
0 1 0 0 0 3.03.2009Reklama w przestrzeni Rzeszowa – debata Cityboard Media i SARPCityboard Media oraz Stowarzyszenie Architektów Polskich zaprosiły architektów, urbanistów, przedstawicieli samorządów, agencje reklamowe i mieszkańców Rzeszowa do dyskusji o miejscu reklamy zewnętrznej i informacji miejskiej w tkance miasta. Debata miała miejsce 24 lutego 2009 r. w Budynku Rektoratu Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza.
0 1 0 0 0 3.03.2009Finalistka Kapitalnego Pomysłu TVN współpracuje z NibloAgencja interaktywna Niblo rozpoczęła współpracę z Moniką Howard, finalistką TVN-owskiej produkcji Kapitalny Pomysł.
0 1 0 0 0 3.03.2009Instytut Rozwoju Reklamy dla Wosana SA„Szczęście dla ciebie, zdrowie dla dziecka” - pod takim hasłem rozpoczyna kampanię reklamową producent naturalnej wody źródlanej Wosana SA.
0 1 0 0 0 3.03.2009Praca w raju (Forbes)Forbes.com staff, Jobs You Can Do In Paradise, "Forbes", 23.02.2009(+ In Pictures: Jobs You Can Do In Paradise)Co prawda termin aplikowania na spektakularne stanowisko "stróża wyspy" niedawno upłynął, niemniej niemal każdego dnia można zacząć pracować w miejscu, które jawi się nam jako miejsce ze snów (miłych oczywiście), gdzie budzi nas poranne muśnięcie słońca na policzku lub delikatny szum fal - po prostu raj! A często jedynym haczykiem pozostaje odwaga w podjęciu decyzji...
0 1 0 0 0 3.03.2009Co Poznań zaoferował emigrantom?Ponad 200 osób odwiedziło londyński Novotel Hammersmith, aby zapoznać się z ofertą Poznania skierowaną do emigrantów. Było to kolejne spotkanie w ramach cyklu „12 miast” mające dostarczyć polonii wszelkich informacji, które mogą pomóc w podjęciu decyzji o powrocie do kraju.
0 1 0 0 0 2.03.2009Arbovision dla dewelopera Mill-YonMill-Yon, developer należący do holdingu ILCD, podpisał z Arbovision umowę na 2009 r. W ramach kontraktu agencja zajmie się działaniami z zakresu marketingu, reklamy oraz promocji.
0 1 0 0 0 2.03.2009Harvard Business Review. Zarządzanie markąWykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.
0 1 0 0 0 2.03.2009P&P dla firmy Bayer Schering PharmaDo portfolio P&P trafił kolejny tytuł branży custom publishing. Nowy magazyn – „Bayer Schering Pharma. General Medicine” – skierowany jest do lekarzy medycyny ogólnej, praktykujących w przychodniach i prywatnych gabinetach. Powstał na zlecenie koncernu Bayer.