Ideo HR uruchamia Recruitment TV
  • 0
  • 1
18.11.2008

Ideo HR uruchamia Recruitment TV

Ideo HR uruchamia Recruitment TV – narzędzie rekrutacji dla sektora marketingu, reklamy i Public Relations w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Karola

15 lat temu

Koszt

W dobie kryzysu podnoszenie kosztów rekrutacji jest chyba bardzo trudne?!
Każdy projekt bylby wspierany innym video? czy jedynie dołączany ogolny opis pracodawcy - (Bardziej ekonomiczna wersja).
Dodatkowym minusem jest przedłużanie się procesu rekrutacji - zredagowanie dobrego ogłoszenia to nie to samo co stworzenie dobrego filmu... Świetna myśl ale potrzebne są do tego duże pieniadze...

18 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
18.11.2008

Nigdy w niedzielę? (ClickZ)

K. Gedney, Never on Sunday? Rethink Your E-Mail Schedule, "ClickZ", 12.11.2008

Koniec z odpoczynkiem w niedzielę? A co z 3. przykazaniem?! ;)
Okazuje się, że e-maile docierające do adresatów w niedzielę mają większe szanse na to, by w ogóle zostać zauważone. Mimo (a może właśnie wskutek) deklarowanej niechęci do poniedziałków, wiele osób już w niedzielę sprawdza zawodowe wiadomości (kolejna duża grupa robi to w drodze do pracy).