Herbaciany Schulz
  • 1
  • 1
29.11.2010

Herbaciany Schulz

Producent herbat owocowych Vitax wychodzi naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom  klientów. Kampanię ATL przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, która jest również autorem poprzedniego spotu dla linii Vitax Superfruits.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 listopada 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.11.2010

MPL Verbum uruchamia platformę do samodzielnej budowy programów lojalnościowych

MPL Verbum, agencja projektująca i wdrażająca programy lojalnościowe, wprowadza na rynek nowy produkt – platformę B2BSatisfaction. System umożliwi tworzenie zindywidualizowanych programów lojalnościowych według wymagań klienta, budowanych w oparciu o system oferowany przez MPL Verbum. Z opłat za udostępnianie nowej linii biznesowej spółka spodziewa się wzrostu przychodów o ponad 1 mln zł.