0 1 28.05.2014Harper Hygienics wybiera agencję Change IntegratedprzetargiW przetargu na obsługę Harper Hygienics zwyciężyła agencja Change Integrated.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56079 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
1 1 0 28.05.2014Philips dla młodych talentów ze szkół reklamowych i filmowych (wideo)Philips w ramach kampanii wizerunkowej „LifeAct” zorganizował dwa konkursy oraz produkcję krótkometrażowych filmów z historiami ukazującymi, jak produkty tej marki wpływają na codzienne życie.
0 1 0 28.05.2014Jubileuszowa edycja nagród Superbrands – znamy nagrodzonychStatuetki Superbrands rozdano w tym roku po raz dziesiąty. Nagrodzono przedstawicieli 46 najsilniejszych marek. Nagrodę honorową Superbrands otrzymał Aleksander Kwaśniewski, a Agnieszka Holland i Roman Gutek nagrody specjalne Instytutu Adama Mickiewicza i Narodowego Centrum Kultury.
2 1 0 28.05.2014Trwa kampania telewizyjna marki Sephora (wideo)Sephora prowadzi telewizyjną kampanię reklamową wspierającą trzy linie produktów perfumy, paletę cieni Sephora oraz Clarisonic.
1 1 0 28.05.2014Łomżing w stroju służbowym – nowy spot telewizyjny w reżyserii Iwo Zaniewskiego (wideo)Czy łomżing można uprawiać w stroju służbowym? Na to pytanie odpowiada najnowszy spot piwa Łomża, zbudowany wokół motywu pytań dotyczących marki.