McCann Erickson i Momentum Worldwide wygrały przetarg na obsługę marki Luksusowa
  • 0
  • 1
6.02.2007

McCann Erickson i Momentum Worldwide wygrały przetarg na obsługę marki Luksusowa

McCann Erickson i Momentum (wcześniej MRM Momentum) – firmy należące do McCann Worldgroup, w drodze rozstrzygniętego pod koniec stycznia przetargu, zdobyły budżet marki Luksusowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

6 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2007

Click2Call - nowy rodzaj kampanii reklamowych w Internecie

ClickAd oficjalnie wprowadza do swojej oferty nową usługę reklamową – Click2Call. Firma, która do tej pory była postrzegana głównie jako broker reklamy on-line, chce skoncentrować swoją działalność biznesową na realizacji kampanii w modelu pay per performance oraz na budowie narzędzi optymalizacyjnych dla domów mediowych i swoich klientów. Wprowadzona usługa ma stanowić jedną z podstaw nowej strategii firmy.