Lenovo głównym sponsorem AT&T Williams Formuły 1
  • 0
  • 1
6.02.2007

Lenovo głównym sponsorem AT&T Williams Formuły 1

Lenovo uzyskało tytuł głównego sponsora AT&T Williams i dostarcza zaawansowane rozwiązania informatyczne do obsługi tego znanego zespołu Formuły 1. Technologie komputerowe Lenovo zostaną wykorzystane przez zespół AT&T Williams w wielu obszarach, począwszy od kontroli zapłonu do działań w trakcie wyścigu i kontroli stanu zapasów. Logo Lenovo zostanie wyeksponowane w wyróżniającym się miejscu na samochodach w 2007 r. kierowców Nico Rosberga i Aleksa Wurza.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2007

Click2Call - nowy rodzaj kampanii reklamowych w Internecie

ClickAd oficjalnie wprowadza do swojej oferty nową usługę reklamową – Click2Call. Firma, która do tej pory była postrzegana głównie jako broker reklamy on-line, chce skoncentrować swoją działalność biznesową na realizacji kampanii w modelu pay per performance oraz na budowie narzędzi optymalizacyjnych dla domów mediowych i swoich klientów. Wprowadzona usługa ma stanowić jedną z podstaw nowej strategii firmy.