Grzegorz Krychowiak w kampanii Samsunga podejmuje wyzwania internautów (wideo)
  • 1
  • 3
18.10.2016

Grzegorz Krychowiak w kampanii Samsunga podejmuje wyzwania internautów (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Samsung Electronics Polska z udziałem Grzegorza Krychowiaka. Poprzednia edycja poświęcona była linii telewizorów SUHD, obecna promuje zalety Smart TV.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 października 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2016

Agnieszka Walczak-Skałecka: „Silne marki osobiste zmieniają świat”

Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka, sklepikarz? A Ty? Czy jesteś silną marką osobistą? Takie m.in. pytania stawia Agnieszka Walczak-Skałecka w książce „Silne marki osobiste zmieniają świat”.