Gruppa66 Ogilvy i Indesit: promocja „Kochaj Albo Zwróć” - Marketing przy Kawie
Gruppa66 Ogilvy i Indesit: promocja „Kochaj Albo Zwróć”
  • 0
  • 1
28.09.2006

Gruppa66 Ogilvy i Indesit: promocja „Kochaj Albo Zwróć”

Gruppa66 Ogilvy przygotowała kreację dla pralek Indesit pod hasłem „Kochaj albo zwróć”, informującą o nowej promocji, zachęcającej Klientów do zakupu jednej z pralek z programem „Time4You”. Start kampanii jest planowany na 28 września. Obejmie ona wszystkie główne stacje TV, Radio ZET i stacje lokalne. Planowane są pojedyncze wejścia w prasie, reklama w Internecie oraz materiały POS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.09.2006

Radio w operze

Audycja radiowa i to w dodatku na żywo – tak jutro (29 września) będzie wyglądać gala, związana z urodzinami Polskiego Radia Wrocław. Podczas koncertu wykorzystane zostaną najważniejszych elementów radiowych audycji: jingle, sygnały, krótkie nagrania, nienaganny głos prezenterów oraz muzyka. Gwiazdą urodzinowego wieczoru będzie Piotr Rubik, który podczas koncertu wykona piosenki Jana Kaczmarka z Polskiego Radia Wrocław, związanego z kabaretem Elita. Oprócz Rubika, podczas gali wystąpią między innymi: Martyna Jakubowicz oraz zespoły Hurt i Crackers.