Grupa ClickAd z kampanią dla marki PicoP - Marketing przy Kawie
Grupa ClickAd z kampanią dla marki PicoP
  • 0
  • 1
17.12.2010

Grupa ClickAd z kampanią dla marki PicoP

Grupa ClickAd prowadzi kompleksową kampanię marketingową w Internecie, towarzyszącą wprowadzeniu na polski rynek marki PicoP – pierwszego na świecie miniprojektora laserowego. Działania obejmują kampanię reklamową, stworzenie polskiej wersji serwisu internetowego i jego pozycjonowanie w wyszukiwarkach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 grudnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2010

Wyciąg narciarski w centrum Warszawy, czyli Małopolska zaprasza na narty

W zimowe przedpołudnie 16 grudnia warszawiaków przemierzających ulicę Puławską zaskoczył niezwykły widok. Na podwieszonym do billboardu reklamowego krzesełku narciarskim zasiedli w pełnym ekwipunku snowboardowym popularni aktorzy – Jan Wieczorkowski i Bartosz Obuchowicz. W ten sposób zainaugurowano akcję „Małopolska na narty | Krzesełko”, która ma zachęcić miłośników sportów zimowych do odwiedzenia Małopolski.

16 grudnia 2010