Grey Warszawa obsłuży markę Kropla Beskidu - Marketing przy Kawie
Grey Warszawa obsłuży markę Kropla Beskidu
  • 0
  • 1
27.10.2008

Grey Warszawa obsłuży markę Kropla Beskidu

Coca-Cola Poland Services wybrała Agencję Reklamową Grey Warszawa do obsługi reklamowej marki Kropla Beskidu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 października 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2008

Web 2.0 EXPO Europe 2008 zakończone

W stolicy Niemiec zakończyła się jedna z najważniejszych imprez w Europie poświęcona  internetowym startupom - Web 2.0 Expo Europe 2008. Imprezie towarzyszyły liczne spotkania, konferencje i targi, wśród nich, m.in.: BarCamp Berlin 3, Berlin WEB Week, Facebook Developer Garage, DNAdigatal, socialBar czy LateCrunch. Swoimi doświadczeniami z młodymi przedsiębiorcami dzielili się przedstawiciele m.in.: eBay, IBM, Noki, mobile.de i zanox.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2008

Instytut Kreatywnej Edukacji Kids' Lab wspólnie z Grupą Warta

Instytut Kreatywnej Edukacji Kids' Lab będzie wspólnie z Grupą Warta realizował program edukacyjny „Mamo, Tato już wiem, jak być bezpiecznym”. Projekt skierowany jest do dzieci w wieku przedszkolnym i ma za zadanie pokazać najmłodszym różnego rodzaju niebezpieczne sytuacje oraz nauczyć ich właściwych reakcji  na niebezpieczeństwo. Program wpisuje się w politykę CSR Grupy Warta, która zakłada podejmowanie działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych.