Google, Apple i IBM na podium – ranking marek technologicznych BrandZ Top 100 - Marketing przy Kawie
Google, Apple i IBM na podium – ranking marek technologicznych BrandZ Top 100
  • 0
  • 1
27.05.2014

Google, Apple i IBM na podium – ranking marek technologicznych BrandZ Top 100

Spośród najcenniejszych marek globalnych z rankingu BrandZ Top 100 opracowywanego przez instytut Millward Brown pierwsza dwudziestka marek technologicznych świadczących usługi odnotowała wzrosty wartości średnio o ponad 40%. Marki koncentrujące się na wytwarzaniu produktów osiągnęły niższy wzrost – 10%. Na podium znalazły się Google, Apple i IBM.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 maja 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2014

70% respondentów z Polski nie lubi negocjować wysokości wynagrodzenia – sondaż Monster.com

Niespełna co piąty pracownik (19%) czuje się pewnie, negocjując z przyszłym pracodawcą wysokość wynagrodzenia. Prawie dwa razy więcej badanych (36%) odczuwa w takiej sytuacji dyskomfort. 70% respondentów z Polski nie lubi rozmawiać z przełożonym o zarobkach. Jest to również trudne dla Kanadyjczyków, Francuzów i Holendrów – wynika z globalnej ankiety Monster.com.