Good One PR otwiera się na małych przedsiębiorców
  • 0
  • 1
4.11.2009

Good One PR otwiera się na małych przedsiębiorców

Good One PR zdecydowało się wyjść naprzeciw tym firmom, które do tej pory nie miały możliwości korzystać z profesjonalnego wsparcia specjalistów od budowy wizerunku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 listopada 2009

3 listopada 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2009

Starlink: Rynek reklamowy po trzech kwartałach br. skurczył się o 12%

Jak wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink w pierwszych trzech kwartałach 2009 roku szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 4 miliardy 826 milionów złotych (szacowana wartość rynku reklamy w mediach w okresie 2008 Q1-Q3 to 5,49 miliarda złotych). Spadek względem pierwszych trzech kwartałów roku 2008 wyniósł 12,0 proc. Najsłabszy do tej pory był drugi kwartał, w którym ujemna dynamika wydatków wyniosła 15,6 proc., w trzecim kwartale spadki nieco wyhamowały, wyniosły - 13,8 proc., w pierwszym zaś ujemna dynamika wyniosła - 5,5 proc.

2 listopada 2009