0 1 2.11.2009Kampania reklamowa „Metra”kampanie reklamowe TweetDziś ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa dziennika „Metro” pod hasłem „Każdy ma swój wyraz”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.11.2009PinoTV nominowana do nagrody Webstar 2009Pierwsza polska platforma telewizji internetowych PinoTV.pl (Internet Group) znalazła się w gronie nominowanych serwisów w konkursie Webstarfestival na najlepsze strony w polskim Internecie.
0 1 0 0 0 2.11.2009Ambient Polska dla Canon Polska„Kreuj zdjęcia, twórz historię”, pod takim hasłem Canon rozpoczyna przedświąteczne działania ambientowe w największych galeriach handlowych. Strategię komunikacji oraz kreację powierzono Ambient Polska.
0 1 0 0 0 2.11.2009Merlin.pl pierwszy w rankingu sklepów internetowychJuż po raz czwarty portal Money.pl i tygodnik Wprost wyłoniły najlepsze e-sklepy w Polsce. Merlin.pl w kategorii księgarnie internetowe, po raz kolejny, zajął pierwsze miejsce. Badanie przeprowadzone zostało w okresie czerwiec - wrzesień 2009 roku.
0 1 0 0 0 2.11.2009Strona Women’s Reebok nagrodzonaStrona internetowa Women’s Reebok otrzymała srebrną statuetkę W3 w kreatywnym konkursie stron internetowych The W3 Award’s w kategorii shopping. Wyróżnienie otrzymała agencja Molecular, która we współpracy z Hypermedia (Isobar Polska) i Mindblossom Digital Marketing Agency stworzyła stronę dla Reeboka.