GonnaBe realizuje kampanię dla marki Braun
  • 0
  • 1
2.10.2007

GonnaBe realizuje kampanię dla marki Braun

1 października rozpoczęła się kampania nowej golarki Pulsonic marki Braun (Procter&Gamble), której hasłem przewodnim jest „Najdokładniejsze golenie Braun”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.10.2007

GPS Kariery – Kalendarium i Mapa Inwestycji

Wraz z nowym rokiem akademickim rusza odświeżony serwis kariera.com.pl. Na wszystkich zagubionych w gąszczu nauki i pracy czeka użyteczny GPS Kariery, wyposażony w Kalendarium i Mapę Inwestycji, który pokaże co i kiedy robić, żeby nie stracić ani miesiąca na swej drodze do kariery i własnego rozwoju. Ułatwieniem dla użytkowników będzie również możliwość subskrybowania kanałów serwisu w agregatorze wiadomości Cafe News.