Golf dla menedżerów
  • 0
  • 1
7.08.2007

Golf dla menedżerów

Hobby, które wzmocni Twój biznes – to hasło trwającej od czerwca pierwszej ogólnopolskiej kampania promującej golfa – Play Golf. Celem kampanii Play Golf jest zbudowanie pozytywnego wizerunku golfa, jako gry ułatwiającej nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz coraz chętniej wykorzystywanej przez firmy do budowania pożądanego wizerunku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 sierpnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.08.2007

Interia 500 funtów odpowiedzialna za najzdolniejszych i potrzebujących

Interia.pl utworzyła Fundację Interia 500 funtów. Będzie ona wspierała osoby uzdolnione, które chcą się rozwijać, lecz brakuje im środków na realizację konkretnych celów. Prócz wsparcia finansowego, fundacja planuje organizację programów stypendialnych dla uzdolnionej młodzieży. Jej zakres obejmie też działalność charytatywną i pomoc potrzebującym – ofiarom wypadków i zdarzeń losowych.