0 1 26.11.2008GN Netcom rozpoczyna kampanię wizerunkowąkampanie reklamowe TweetGN Netcom rozpoczął nową kampanię wizerunkową pod nazwą „Design & Style”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 26.11.2008Beyond Interaction pierwszym klientem V2MediaSieć V2Media zrealizowała dla marki Snickers kampanię internetową w całości opartą na formach video.
0 1 0 0 0 25.11.2008Salt & Pepper dla programu HyperAgencja Salt & Pepper przygotowała kampanię reklamową dla bloku programowego Hyper, emitowanego w wieczornym paśmie ZigZapa, jednego z kanałów tematycznych spółki Canal+ Cyfrowy.
0 1 0 0 0 25.11.2008Kryzys gospodarczy - czy to koniec bezpłatnych treści i usług w internecie?Ponad połowa internautów jest skłonna zapłacić miesięcznie dwa dolary amerykańskie lub ich równowartość za korzystanie z bezpłatnej wyszukiwarki – Google, co piąty za używanie serwisu Yahoo i YouTube. Jak spowolnienie gospodarcze wpłynie na zjawisko określane mianem „free web economy” i serwisy internetowe oferujące bezpłatne treści w internecie?
0 1 0 0 0 25.11.2008Stanusch Technologies uruchamia system wspierania pracy oparty o sieć neuronowąSpółka Stanusch Technologies, zrealizowała projekt inteligentnego systemu wspierania pracy dla jednej z największych polskich porównywarek cenowych.