Głosowanie Rady Marek zakończone - Superbrands Polska wchodzi w kolejny etap projektu - Marketing przy Kawie
Głosowanie Rady Marek zakończone - Superbrands Polska wchodzi w kolejny etap projektu
  • 0
  • 1
6.10.2007

Głosowanie Rady Marek zakończone – Superbrands Polska wchodzi w kolejny etap projektu

Tegoroczna edycja projektu Superbrands Polska, wyłaniającego najsilniejsze marki konsumenckie, obecne w naszym kraju, przeprowadzana jest w nowej formule. O tym, jakiej marce zostanie przyznany tytuł Superbrand decydują już nie tylko eksperci z Rady Marek, ale też konsumenci oraz osoby zawodowo związane z marketingiem (np. specjaliści ds. marketingu, czy PR, brand managerowie, kierownicy marketingu, itp., a także studenci kierunków związanych z marketingiem).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2007