Głębia smaku
  • 0
  • 1
17.03.2007

Głębia smaku

Publicis przygotował nową kampanię reklamującą przyprawę Ziarenka Smaku Winiary. Pomysłowy, nieco zaskakujący film reklamowy to projekt polskiego oddziału agencji reklamowej Publicis. Ziarenka Smaku Winiary od zwykłych przypraw w proszku różnią się tym, że oferowane są w formie granulek, które nadają potrawom wyjątkową głębię smaku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2007

Widocznie najlepsi. Targi Euro-Reklama Outdoor Expo 2007

Superszybkie plotery, ruchome bilbordy, pachnące monitory, ekrany diodowe, a także chińskie pomysły na reklamę - wszystko to będzie można zobaczyć podczas zbliżających się największych targów reklamy, druku wielkoformatowego, komunikacji wizualnej i outdooru Euro-Reklama Outdoor Expo. Pod hasłem Widocznie Najlepsi wystawcy i zwiedzający targów będą świętować w Poznaniu przez cztery marcowe dni (27-30.03.2007 roku).