0 1 15.02.2010Gillette i Venus z Twenty Four Seven PRfirmy TweetAgencja Twenty Four Seven PR rozpoczęła współpracę z Procter & Gamble dla marek Gillette i Venus.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54899 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 15.02.2010Swistak.pl rozpoczyna współpracę z Opineo.plSwistak.pl podjął współpracę z portalem Opineo.pl w zakresie prezentacji opinii o sklepach sprzedających za jego pośrednictwem. Dzięki temu internauci mają dostęp do bazy 320 tysięcy opinii na temat 9 tysięcy sklepów.
0 1 0 0 0 15.02.2010Kosmiczna wyprawa z Cinema Park i PRO Media HouseCinema Park w Poznaniu wprowadza nowy, edukacyjno-rozrywkowy program pt. „Podróże kosmiczne”. Wprowadzeniu programu towarzyszy kampania reklamowa, która swoim zasięgiem obejmie Wielkopolskę.
0 1 0 0 0 15.02.2010Nowy klient Just PRAgencja Just PR rozpoczęła współpracę z firmą WygodnaDieta.pl.
0 1 0 0 0 15.02.2010Kampania społeczna "Mama reaktywacja" na billboardach15 lutego br. w 20 lokalizacjach w Warszawie pojawią się billboardy rozpoczynające drugą edycję kampanii społecznej „Mama reaktywacja”. Inicjatorem i pomysłodawcą programu jest portal Mamazone.pl.