Gest Kozakiewicza powraca dzięki Agencji Reklamowej Schulz
  • 0
  • 1
13.09.2006

Gest Kozakiewicza powraca dzięki Agencji Reklamowej Schulz

Lato wprawdzie się kończy, jednak dzięki kreatywnym wysiłkom agencji reklamowej Schulz w telewizji pojawił się gorący akcent. Władysław Kozakiewicz – mistrz olimpijski, którego prowokacyjny gest zapisał się w kartach zarówno najnowszej historii sportu, jak i polskiej pop-kultury – powraca. Zdrowszy, dumniejszy i bardziej niepokorny niż kiedykolwiek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Grażyna Kamińska

18 lat temu

Wszystko na sprzedaż...

Reklamowanie produktów za pomocą narodowych symbolów czy gestów - jest jednak dla mnie czymś wybitnie żenującym. I więcej na temat nie będę się rozpisywać, ponieważ nie jestem ani inteligentnym ani otwartym klientem.

13 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
13.09.2006

Start Comedy Central Polska

Comedy Central zadebiutuje w Polsce już 19 października tego roku. Będzie to czwarty z kolei lokalny oddział stacji, która rozpoczęła działalność w Stanach Zjednoczonych, w 1991 roku. Kanał jest obecny w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoszech pod nazwą Paramount Comedy. Na całym świecie dociera do ponad 100 milionów gospodarstw domowych. W Polsce stacja będzie dostępna w ofercie wybranych telewizji kablowych i platform cyfrowych.