0 1 1.06.2009„Gdzie są emocje?” – druga odsłona kampanii Canal+kampanie reklamowe Tweet31 maja pod hasłem „Gdzie są emocje?” ruszyła druga odsłona wizerunkowej kampanii Canal+.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 1.06.2009Rusza kolejna edycja konkursu Obsesja Papieru, TworzywKonkurs jak co roku adresowany jest on do agencji reklamowych, projektantów, indywidualnych twórców i drukarń. Celem konkursu jest wyłonienie w poszczególnych kategoriach najlepszych projektów, które charakteryzują się wysokim poziomem artystycznym i zrealizowane zostały na papierach i tworzywach będących w ofercie firmy Cezex.
0 1 0 0 0 1.06.2009Macroscope OMD nowym domem mediowym Hewlett-PackardDom mediowy Macroscope OMD z dniem 1 czerwca 2009 r. rozpocznie współpracę z Hewlett-Packard w Polsce. Praca dla tego nowego Klienta będzie obejmować planowanie i zakup wszystkich mediów dla wszystkich kategorii produktów HP.
0 1 0 0 0 1.06.2009Ponad 300 tys. polskich dzieci czyta blogiZ badania przeprowadzonego przez PBI oraz portal Gazeta.pl wynika, że ponad 300 tys. polskich dzieci czyta blogi, 180 tys. – zajmuje bądź zajmowało się ich pisaniem, a 160 tys. – komentuje przeczytane treści.
0 1 0 0 0 1.06.2009MiniMini w prasie i w InternecieAgencja Salt & Pepper przygotowała kolejną kampanię dla bajek emitowanych na antenie kanału MiniMini.