Gazeta Wyborcza w Poznaniu rozpoczyna lokalne "reality show" - Marketing przy Kawie
Gazeta Wyborcza w Poznaniu rozpoczyna lokalne "reality show"
  • 0
  • 1
1.02.2005

Gazeta Wyborcza w Poznaniu rozpoczyna lokalne „reality show”

Na poznańskich stronach Gazety Wyborczej rozpoczynamy lokalne „reality show” – „Poznańscy”. Będzie to druga edycja zabawy, w której czytelnicy wybiorą najsympatyczniejszą poznańską rodzinę. Oprócz zaszczytnego tytułu otrzyma ona 100 000 złotych. Spodziewamy się, że tak jak przed rokiem zabawa cieszyć się będzie wielkim zainteresowaniem poznaniaków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 stycznia 2005