„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórcze w listopadzie – IMM
  • 0
  • 3
16.12.2013

„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórcze w listopadzie – IMM

„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” to media, na informacje których powoływano się najczęściej w listopadzie – wynika z analizy IMM. Najczęściej poruszane tematy krążyły wokół polityki – rekonstrukcji rządu, sytuacji w PiS oraz możliwego opuszczenia szeregów PO przez Jerzego Buzka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 grudnia 2013