"Fundusze dla Brodaczy" - Opus B dla MRR
  • 1
  • 1
20.11.2008

„Fundusze dla Brodaczy” – Opus B dla MRR

17 listopada ruszyła przygotowana przez Agencję Reklamową Opus B kampania informacyjno-promocyjna na temat źródeł informacji o Funduszach Europejskich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2008

Kampania Xbox 360 w telewizji i kinie

Firma Microsoft poinformowała o starcie nowej kampanii promocyjnej marki Xbox 360, która prowadzona będzie w telewizji (TVN, TVN Turbo, TVN Style, stacje z portfolio AT Media oraz pakiet Discovery) oraz kinach (sieć Cinema City). Dodatkowe wsparcie jest realizowane na antenach sieci radia Planeta oraz sieci Radia Eska. Kampanię reklamową będą uzupełniać akcje animacyjne w sieci  kin Cinema-City oraz najlepszych sklepach oferujących konsolę Xbox 360.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2008

Ruszyła kampania reklamowa telewizji internetowej WPtv

Startująca właśnie kampania reklamowa telewizji internetowej WPtv prawie w całości oparta została na tzw. koncepcji consumer touchpoints. Komunikat reklamowy będzie można więc spotkać w tych miejscach, w których najczęściej przebywa grupa celowa serwisu (osoby w wieku 15-25, nastawione na poszukiwanie treści rozrywkowych), czyli m.in. w środkach komunikacji miejskiej, w akademikach, na uczelniach i w klubach. Dodatkowo, layouty i hasła komunikatów dopasowane zostały do miejsca, w którym się znalazł (np. na uchwytach w autobusach: Nie musisz się trzymać… ramówki na WPtv; na drzwiach pokoi w akademikach: Nie wchodzić, zaliczam… programy na WPtv). Działania ambientowe zostały dodatkowo wsparte kampanią w prasie i w radiu.