Fundacja Kronenberga mocna wizerunkiem - Marketing przy Kawie
Fundacja Kronenberga mocna wizerunkiem
  • 0
  • 1
5.05.2009

Fundacja Kronenberga mocna wizerunkiem

Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy zdobyła prestiżowy tytuł Mocni Wizerunkiem 2009. Kapitała konkursu wyróżniła Fundację za strategiczne zaangażowanie w projekt badań DNA, który pozwolił na zidentyfikowanie szczątków Mikołaja Kopernika. Tytuł Mocni Wizerunkiem przyznawany jest podczas corocznego Kongresu Public Relations podmiotom, które aktywnie wspierają promocję akcji charytatywnych i projektów społecznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 maja 2009