Firmy pożyczkowe zwiększają aktywność w Internecie – II edycja badania „Mikropożyczki w Sieci” - Marketing przy Kawie
Firmy pożyczkowe zwiększają aktywność w Internecie – II edycja badania „Mikropożyczki w Sieci”
  • 0
  • 2
24.04.2014

Firmy pożyczkowe zwiększają aktywność w Internecie – II edycja badania „Mikropożyczki w Sieci”

Branża pożyczek online coraz aktywniej działa w Internecie. Jak pokazują wyniki II edycji badania „Mikropożyczki w Sieci”, przeprowadzonego przez „Loan Magazine”, Ferratum Bank, Sferę Group i Brand24, w I kwartale 2014 r. główne firmy pożyczkowe pojawiały się w Internecie ponad 50% częściej niż w ostatnim kwartale 2013 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54904 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 kwietnia 2014

23 kwietnia 2014