0 1 7.12.2009Facebook zaatakowany przez zombiemarketing internetowy TweetW portalu społecznościowym Facebook powstała specjalna zakładka promująca film „Zombieland”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54935 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.12.2009Schulz ponownie dla MitsubishiAgencja Schulz realizuje kolejną kampanię dla MMC Car Poland – launch nowego modelu Mitsubishi Outlander.
0 1 0 0 0 7.12.2009Notebook zamiast czekoladkiZ okazji Świąt Bożego Narodzenia na stronie Vobis.pl można znaleźć specjalny kalendarz adwentowy. Codziennie, aż do 24 grudnia br. można odsłaniać okienka, pod którymi kryją się notebooki w świątecznych, promocyjnych cenach.
0 1 0 0 0 7.12.2009Artefakt dla ArtDecor24.plOd grudnia 2009 roku firma Artefakt została odpowiedzialna za działania w zakresie Public Relations dla sklepu Artdecor24.pl zajmującego się sprzedażą stylowych mebli oraz dekoracji do domu i ogrodu.
0 1 0 0 0 7.12.2009Firma Reklamowa KUC wyróżniona w konkursie „Złote Orły”Firma Reklamowa KUC została wyróżniona przez jury Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy „Złote Orły 2009” w kategorii „Direct Mail” za akcję marketingu bezpośredniego „Werbunek – Odwrócony przetarg”. Wyniki ogłoszono podczas 12. edycji festiwalu. To już druga nagroda przyznana Firmie Reklamowej KUC w tym konkursie. Poprzednio, dokonania firmy zostały nagrodzone w 2004 roku.