1 1 0 16.09.2011Rusza nowa promocja konsumencka napojów Jupik (wideo)Promocja rozpoczyna się 19 września i potrwa do 13 listopada. Jest wsparta kampanią w kinie oraz Internecie. Jej najważniejszy element stanowi gra zręcznościowa, w której przy określonych zadaniach należy wprowadzać kody promocyjne z opakowań produktu. Najlepszy gracz otrzyma konsolę PS3 z kontrolerem Move.
0 1 0 16.09.2011Nowy tytuł G+J Polska od 19 września na rynkuPierwszy numer miesięcznika „Sekrety Nauki” ukaże się 19 września. Jego nakład wyniesie 190 tys. egzemplarzy, a cena 4,99 zł. Premierę nowego tytułu wesprze kampania reklamowa o ogólnopolskim zasięgu. Strategicznym partnerem wspierającym nowy tytuł jest Discovery Channel.
0 1 0 16.09.2011Promocja idei wolontariatu19 września zaczyna się druga polska odsłona kampanii promującej wolontariat. Jej hasło brzmi: „Nigdy nie jest za późno, by spełniać marzenia. Teraz też możesz pomagać! Zostań wolontariuszem, zmieniaj siebie i świat”.
0 1 0 16.09.2011Tesco dla Szkół w tym roku ogłasza ekorewolucję15 września rozpoczęła się dziewiąta edycja programu edukacyjnego Tesco dla Szkół. W tym roku organizator programu, firma Tesco Polska, zachęca uczniów szkół podstawowych i gimnazjów do pokazania ich własnych realnych działań na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego. Mogą oni utrwalić je w formie krótkich filmów nagranych za pomocą dowolnego urządzenia. Takie właśnie materiały oceniane będą w konkursie pt. „Ekorewolucja”.
1 1 0 16.09.2011Black z billboardami sponsorskimi w telewizji (wideo)Przez cały wrzesień trwa kampania billboardów sponsorskich marki Black Energy Drink z portfolio FoodCare. To kontynuacja działań prowadzonych od lipca br. pod hasłem „Oryginalny smak w nowej puszce”.
1 1 0 16.09.2011Telewizyjna kampania Poradnika Domowego (wideo)Serwis PoradnikDomowy.pl w nowej wersji wspiera kampania reklamowa obejmująca prasę, radio oraz Internet. Treści w nowym układzie strony zostały uporządkowane, a główne miejsce zajmują tematy dnia.
2 1 0 16.09.2011Kampania kredytu hipotecznego w ING Banku Śląskim (wideo)„Szkoda życia na mieszkanie w złym miejscu” – tym hasłem bank zachęca do ubiegania się o kredyty hipoteczne na zmianę mieszkania. W jesiennej kampanii promującej kredyt hipoteczny namawia osoby niezadowolone ze swojej sytuacji mieszkaniowej do jej zmiany.
0 1 0 16.09.2011Kampania Radia PlusRadio Plus rozpoczyna kampanię wizerunkową „Radio Plus. Łagodne Przeboje”. Kampania obecna jest m.in. w Krakowie, Gdańsku, Bydgoszczy, Olsztynie, Koszalinie, Łodzi, Kielcach i Radomiu. Nowe hasło reklamowe stacji wprowadzono 1 września.
0 2 1 16.09.2011Outdoorowa kampania Frugo16 września rozpoczęła się zintegrowana kampania reklamowa marki Frugo, na nowo wprowadzonej na rynek przez FoodCare. Osią działań jest outdoor. W ośmiu największych miastach Polski, tj. Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście oraz Katowicach, pojawiły się frontlighty (6 x 3 m) promujące napój. Oprócz tego na krakowskim lotnisku Balice zawisł ogromny megaboard.
0 1 0 16.09.2011Tuters – by SMS-y reklamowe przychodziły w odpowiednim czasieW wysyłce SMS-ów reklamowych trudno jest precyzyjnie określić czas, w którym wiadomość trafi do odbiorcy właśnie wtedy, gdy skłonny jest on podejmować decyzje zakupowe. Pomocą mają stać się bramki Tuters, umożliwiające przesyłanie treści reklamowych w myśl zasady „tu i teraz” – tylko odbiorcom znajdującym się w centrum handlowym. Nowe narzędzie 22 września zadebiutuje w łódzkiej galerii handlowej Manufaktura.