Euro RSCG Warsaw z kampanią „Więcej Peugeot w Peugeot” - Marketing przy Kawie
Euro RSCG Warsaw z kampanią „Więcej Peugeot w Peugeot”
  • 0
  • 1
5.10.2005

Euro RSCG Warsaw z kampanią „Więcej Peugeot w Peugeot”

3 października ruszyła kampania „Więcej Peugeot w Peugeot” przygotowana przez Euro RSCG Warsaw. Celem kampanii jest zachęcenie do odwiedzenia salonów i zapoznania się z nową promocją, w której klienci mają możliwość komponowania własnych ofert w ramach ustalonych kwot.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2005

4 października 2005