0 1 0 0 0 19.05.2005Bakuś, kaczor Donald i 30 komputerówRuszyła telewizyjna kampania reklamowa wspierająca nową promocję serka Bakuś, którego producentem jest firma Bakoma SA. Pomysłodawcą akcji jest dział marketingu Bakomy, autorem kreacji - agencja DEMO Effective Launching.
0 1 0 0 0 19.05.2005Lech nowym klientem OS3 multimediaKompania Piwowarska wybrała agencję interaktywną OS3 multimedia do obsługi marki Lech w Internecie. Zadaniem agencji będzie repozycjonowanie marki w Internecie.
0 1 0 0 0 19.05.2005Polowanie na VW PoloPod takim nietypowym hasłem przebiegała prezentacja prasowa nowego VW Polo, która odbyła się w dniach 16-18 maja w Klekotkach. Motywem przewodnim była zabawa słowem „Polo”, a zaproszeni dziennikarze własnoręcznie „polowali” na informacje. Ta aktywna formuła zastąpiła tradycyjną konferencję prasową.
0 1 0 0 0 19.05.2005Panda zwiększa ochronę20 maja rusza ogólnopolska akcja promocyjna jednego z liderów oprogramowania antywirusowego firmy Panda Software.
0 1 0 0 0 19.05.2005Q&AConsulting rozszerza grono KlientówNa początku maja Q&AConsuling pozyskała nowego klienta z branży reklamy ATL i BTL – Agencję Vert Advertising. Rozpoczęta współpraca dotyczy kompleksowej obsługi z zakresu PR, a w pierwszym etapie działań media relations.
0 1 0 0 0 19.05.2005Euro RSCG Warsaw dla LubelliW maju agencja przygotowała telewizyjną kampanię reklamową dla Lubelli (Maspex Wadowice) – makaronu dla dzieci w kształcie literek.
0 1 0 0 0 19.05.2005Kampania Publicis dla nowego telewizora firmy THOMSONAgencja Publicis przygotowała reklamę nowego telewizora firmy THOMSON, która od 19 maja będzie poprzedzać seanse kinowe w sieci kin Multikino w całym kraju. Prowadzona kampania wspiera wejście produktu na rynek.
0 1 0 0 0 19.05.2005Media & Marketing Polska nagradzaRedakcja tygodnika “Media & Marketing Polska” przyznała coroczne Tytuły Roku w branży agencji reklamowych i domów mediowych.
0 1 0 0 0 19.05.2005Letni Festiwal SmakuLetni Festiwal Smaku - sałatkowo-grillowe dania, smakowite, warte spróbowania! – Pod takim hasłem prowadzona będzie letnia akcja promocyjna marki Kamis. Jej celem jest przypomnienie portfolio przypraw i musztard marki Kamis, niezbędnych przy grillowaniu oraz wykreowanie nowego stylu biesiadowania na świeżym powietrzu – mody na doskonale przyprawione sałatki. Wsparciem szeroko zakrojonej akcji promocyjno-konsumenckiej jest kampania prasowa, która potrwa do końca czerwca.
0 1 0 0 0 18.05.2005„Klienci kupują tylko od najlepszych”Niewiele jest stanowisk, które wymagają tak zróżnicowanych umiejętności - jak praca osoby kierującej działem handlowym. Szczegółowa wiedza o rynku, umiejętności analizowania sprzedaży, organizowanie dystrybucji oraz organizowanie pracy i kierowanie ludźmi, którzy działają zwykle poza zasięgiem wzroku - to tylko niektóre z nich. Dzięki zastosowaniu gotowych rozwiązań biznesowych z wykorzystaniem istotnych zaleceń w pracy przedstawicieli handlowych można osiągnąć sukces w zarządzaniu działem handlowym kierując się przedstawionymi w książce wskazówkami.