Energizer Polska wybrał Feedback / Hill and Knowlton
  • 0
  • 1
7.11.2006

Energizer Polska wybrał Feedback / Hill and Knowlton

Feedback / Hill & Knowlton rozpoczął współpracę z Energizer Polska Sp. z o.o.. Przedmiotem zawartej umowy jest wsparcie komunikacji marketingowej marek Energizer i Wilkinson Sword w Polsce. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.11.2006

Dilmah w telewizji

Życiowa pasja, Dzieło mistrza, Najlepsze tradycje, Czysta herbata cejlońska, Prosto z plantacji – to tytuły pięciu filmów reklamowych Dilmah, które w okresie od listopada do lutego będą pojawiały się na antenie najważniejszych stacji telewizyjnych w Polsce. Celem zorganizowanej z okazji piętnastolecia obecności marki Dilmah na polskim rynku kampanii jest przekazanie możliwie szerokiemu kręgowi konsumentów podstawowej wiedzy na temat herbat Dilmah.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.11.2006

GP Batteries rusza w miasto

W listopadzie rozpoczyna się kampania reklamowa nowoczesnych zestawów ładowarek i akumulatorów firmy GP Batteries znanych pod nazwą PowerBank. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Energia w zasięgu” jest, podobnie jak poprzednio, tworzenie wizerunku firmy zaawansowanej technologicznie, której produkty spełniają rygorystyczne standardy przemysłowe oraz znajdują zastosowanie w sprzęcie najnowszej generacji. Dodatkowo GP postanowiło zaprezentować na nośnikach mediów miejskich nowe logo GP PowerBank.