Enel-Med – pierwsza kampania reklamowa w kinie
  • 0
  • 1
13.09.2007

Enel-Med – pierwsza kampania reklamowa w kinie

W połowie września br. Centrum Medyczne Enel-Med startuje z nową kampanią reklamową. Poza reklamą prasową, radiową, out-doorem, akcjami BTL i działaniami w Internecie, Centrum, jako pierwsza firma medyczna, zdecydowało się na dotarcie do odbiorców poprzez wykorzystanie reklamy kinowej. Podstawowym celem kampanii jest budowa świadomości marki w regionach, gdzie działają nowe placówki – w Poznaniu i we Wrocławiu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2007

Poszukiwania układu w sieciach społecznych

Premier Jarosław Kaczyński mówiąc w wywiadzie o komputerowym modelu „układu” wzbudził ogromne zainteresowanie tym nowym podejściem badawczym. Tymczasem na świecie od lat stosuje się takie metody do wykrywania układu w radach nadzorczych największych firm, czy układu niezależnych ekspertów finansowanych przez znany koncern paliwowy. Analizy sieci społecznych używa się też w celu zdobywania nowych kontaktów i kontraktów przez portale takie jak biznes.net.