EMlab organizatorem Play Fever
  • 0
  • 1
10.04.2008

EMlab organizatorem Play Fever

Na zlecenie klienta multimedialnego operatora telefonii komórkowej PLAY. agencja EMlab Experiential Marketing zorganizowała pierwszą konferencję sprzedaży marki Play pod hasłem Play Fever, na którą zostali zaproszeni wszyscy przedstawiciele sieci sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.04.2008

Żółte skrzynki Piasta

Marka Piast z portfolio Carlsberg Polska wprowadza nowy rodzaj opakowania – dedykowaną żółtą skrzynkę, która będzie jedyną w tym kolorze dostępną w Polsce, w branży piwnej. Niekonwencjonalny kolor skrzynki pozwoli na jeszcze lepsze budowanie widoczności Piasta w punktach sprzedaży. Standardy wymiarowe skrzynki nie ulegają zmianie, dlatego dedykowane Piastowi nowe opakowanie pozwoli na unikalne połączenie wymagań praktycznych z potrzebami marketingowymi.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.04.2008

Amadeus wprowadza Cars e-Voucher

Amadeus wprowadza na polski rynek rozwiązanie Cars e-Voucher. Usprawni ono proces rezerwacji samochodów przez biura podróży, a osoba wynajmująca otrzyma numer elektronicznego voucheru i nie będzie musiała przedstawiać potwierdzania rezerwacji przy odbiorze pojazdu. Amadeus Cars e-Voucher, wprowadzony na polski rynek, zapewnia biurom podróży rezerwującym samochody dostęp do technologii wykorzystywanej do tej pory jedynie do wystawiania elektronicznych biletów lotniczych.