0 1 20.10.2006eFresh dla słowiańskich wojownikówfirmy TweeteFresh rozpoczął prace nad odświeżeniem internetowego wizerunku Drużyny Słowian i Wikingów „Lech”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54932 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 20.10.2006DEMO dla Japan MotorsAgencja DEMO Effective Launching przygotowała layouty prasowe i biilboardy promujące otwarcie kolejnego salonu Japan Motors, tym razem w Krakowie. Hasło towarzyszące kampanii brzmi: „Salon z napędem na cztery”.
0 1 0 0 0 20.10.2006Dodatek „Pilnuj Portfela” w „Gazecie Wyborczej”W najbliższym tygodniu „Gazeta Wyborcza” doradzi, jak inwestować. Przez 3 dni, od poniedziałku do środy, znajdą się w niej wskazówki jak bezpiecznie inwestować, czy wybrać lokaty czy obligacje, bezpieczne fundusze obligacyjne czy pieniężne. „Gazeta” doradzi jak lokować pieniądze na giełdzie, w dzieła sztuki, a także jak pomnożyć niewielkie jak i znaczące oszczędności.
0 1 0 0 0 20.10.200613 listopada rozstrzygnięcie plebiscytu Róże Gali 200613 listopada w Teatrze Narodowym w Warszawie zostanie rozstrzygnięta czwarta edycja plebiscytu Róże Gali, organizowanego przez tygodnik Gala.
0 1 0 0 0 20.10.2006INSIGNIA w Europie i na świecieW ostatnim kwartale agencja interaktywna INSIGNIA pozyskała dwóch zagranicznych klientów. Australia i Norwegia to kolejne rynki zagraniczne, na których polska agencja interaktywna zdobywa cenne doświadczenie.