Edelman wspiera firmę Coca-Cola w kampanii wizerunkowej "Choice" - Marketing przy Kawie
Edelman wspiera firmę Coca-Cola w kampanii wizerunkowej "Choice"
  • 0
  • 1
11.12.2009

Edelman wspiera firmę Coca-Cola w kampanii wizerunkowej „Choice”

Agencja Edelman rozpoczęła działania PR zaplanowane w ramach kampanii „Choice”. Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają różne potrzeby konsumentów w zależności od stylu życia, preferencji smakowych i poziomu aktywności fizycznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 grudnia 2009

10 grudnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.12.2009

Rynek szkoleń w 2010 roku

W 2009 r. firmy obcięły wydatki na szkolenia średnio o 20 proc. w porównaniu do roku ubiegłego. Rok 2010 może jednak pozwolić na odrobienie tych strat wielu firmom szkoleniowym. Zdaniem ekspertów największą popularnością w przyszłym roku cieszyć się będą: EFS, czyli szkolenia pomagające firmom wyjść z kryzysu, a także coaching. Zyskają te firmy szkoleniowe, które już w bieżącym roku elastycznie zareagowały na zmiany na polskim rynku szkoleń, dostosowując ofertę do sytuacji gospodarczej. Szkolić będą się przede wszystkim sprzedawcy, pracownicy IT oraz HR-owcy. Coaching nadal będzie dobrą ofertą dla managerów.