ECCO Walkathon zazielenia Pole Mokotowskie - Marketing przy Kawie
ECCO Walkathon zazielenia Pole Mokotowskie
  • 0
  • 1
12.09.2007

ECCO Walkathon zazielenia Pole Mokotowskie

Ogromne zielone litery z trawy, niczym scenografia z Gwiezdnych Wojen, stanęły w piątek na Polu Mokotowskim w Warszawie. W ten nowatorski sposób firma ECCO zaprasza Warszawiaków do wzięcia udziału w ECCO Walkathonie – Spacerze Ludzi Dobrej Woli. Zielony napis jest uzupełnieniem kampanii, promującej trzecią już edycję największego charytatywnego spaceru na świecie, który odbędzie się 15 września na Polu Mokotowskim w Warszawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.09.2007

Grupa Fresh autorem projektu indentyfikacji wizualnej marki Mabelle

Agencja reklamowa Fresh zakończyła realizację projektu identyfikacji wizualnej dla marki Mebelle. Nowa marka powstała na zlecenie firmy Commodus, właściciela sieci salonów meblowych. Grupa Fresh w ramach podpisanej umowy była całościowo odpowiedzialna za projekt corporate identity – od określenia tożsamości marki, kreacji nazwy, zaprojektowania logotypu po opracowanie kompleksowej identyfikacji wizualnej salonów meblowych.

11 września 2007