0 1 0 0 0 5.09.2007Nowe technologie i rynki z Agencją Allegro – WPmobi i New ConnectAgencja Allegro była odpowiedzialna za zorganizowanie wydarzeń inaugurujących działalność nowego operatora komórkowego WPmobi oraz platformy New Connect - pierwszego parkietu dla małych i średnich przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 5.09.2007Pascal dla Raiffeisen Bank PolskaPrzewodnik "Świat z Raiffeisen Bank Polska S.A." przygotowany przez Wydawnictwo Pascal został specjalnie stworzony z okazji wprowadzenia przez bank nowej serii kart kredytowych.
0 1 0 0 0 5.09.2007Swiift kreatywnie w InternecieAgencja Swiift uruchomiła nowy serwis internetowy, spójny z konceptem funkcjonowania firmy, który charakteryzują: zaangażowanie, stały kontakt z klientem i kreacja na wysokim poziomie.
0 1 0 0 0 4.09.2007Akcja: Aktywacja – nowy program lojalnościowy Krispol1 września wystartował nowy program dla dystrybutorów i partnerów handlowych firmy Krispol. Dla najlepszych zostało przygotowanych 70 zaproszeń na tygodniowe zimowe wakacje w słowackim Aquaparku Tatralandia leżącym w kompleksie narciarskim Chopoka.
0 1 0 0 0 4.09.2007Energizer na ekranach w Media MarktKolejny Klient zdecydował się na wykorzystanie w swojej kampanii nowatorskiej formy komunikacji w miejscu sprzedaży. Firma Energizer promuje baterie na kilku tysiącach telewizorów na działach RTV oraz nad kasami w całej sieci 31 marketów Media Markt.
0 1 0 0 0 4.09.2007Rusza wspólny projekt reklamowy radia Eska i sieci IDMnetRadio Eska i sieć reklamy internetowej IDMnet łączą siły przy planowaniu i sprzedaży kampanii reklamowych przez uruchomienie Platformy Komunikacyjnej. Oferta ma na celu lepsze wykorzystanie potencjałów reklamowych obydwu rodzajów mediów: radia i Internetu.
0 1 0 0 0 4.09.2007Interia.pl dla Polaków na obczyźnieInteria.pl uruchomiła społecznościowy portal polonijny, dedykowany Polakom w Anglii i USA. Łączy on możliwości serwisów informacyjnych, dziennikarstwa obywatelskiego i społecznościowych.
0 1 0 0 0 4.09.2007Jak zdobyć i utrzymać klienta – warsztaty Gold StandardGold Standard to nie tylko prestiżowe badanie satysfakcji klientów i konferencja. W ramach programu, dla pracowników działów marketingu, sprzedaży i obsługi przygotowano specjalistyczne warsztaty. Ich uczestnicy zdobędą kompleksową wiedzę o tym jak skutecznie komunikować się z klientami firmy oraz jak ich pozyskać i utrzymać.
0 1 0 0 0 4.09.2007Sferia wdraża system wsparcia sprzedażyZe względu na plany dynamicznego rozwoju oraz działania mające na celu intensyfikację sprzedaży firma Sferia S.A. poszukiwała rozwiązania, którego zadaniem będzie efektywne zarządzanie sprzedażą w różnych kanałach. Rozwiązanie miało zapewnić technologiczne wsparcie dla rosnącego biznesu i stale wzrastającej liczby Klientów. Firma wybrała System Wsparcia Sprzedaży firmy Software Mind.
0 1 0 0 0 4.09.2007Edward Lutczyn dla Kropli BeskiduKropla Beskidu w ramach kampanii "Po kropli do źródła" zaprasza do tworzenia własnej mapy pochodzenia. Projekt drzewa genealogicznego, wydany w formie plakatu do samodzielnego uzupełnienia, przygotował artysta Edward Lutczyn.