Budowanie zaufania konsumentów kluczowym wyzwaniem dla branży dóbr konsumpcyjnych – badanie KPMG
  • 0
  • 2
30.07.2015

Budowanie zaufania konsumentów kluczowym wyzwaniem dla branży dóbr konsumpcyjnych – badanie KPMG

Zaufanie konsumentów będzie jednym z głównych czynników sukcesu firm w ciągu najbliższych lat – uważa 65% kadry kierowniczej przedsiębiorstw z branży dóbr konsumpcyjnych. Jednocześnie 32% respondentów uznaje budowanie zaufania konsumentów za jedno z największych wyzwań, zaraz po ekspansji i wzroście sprzedaży. To wnioski z międzynarodowego badania KPMG i The Consumer Goods Forum.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 lipca 2015