„Dziś zmienia się z Orange”
  • 0
  • 1
31.01.2011

„Dziś zmienia się z Orange”

Orange wprowadza nową platformę komunikacji z klientami. Ponadto w kreacjach reklamowych operatora będzie odtąd pojawiał się podpis: „Today changes with Orange”, czyli „Dziś zmienia się z Orange”. Nowa platforma komunikacji zostanie wprowadzona we wszystkich krajach, w których działa marka. Polska wprowadza ją jako jedna z pierwszych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.01.2011

Agent Gary Gazik rozpoczął misję

Gary Gazik i Pospieszni to postacie pojawiające się w rozpoczynającym się właśnie projekcie „Gary Gra”, poświęconym nowoczesnej edukacji ekologicznej. Projekt skierowany jest do dzieci w wieku 6–12 lat, ich rodziców oraz szkół i nauczycieli. Gary Gazik to agent do zadań specjalnych: dba o porządek, segreguje śmieci, neutralizuje odpady, odzyskuje surowce wtórne, tropi dzikie wysypiska. Rodzina Pospiesznych buduje natomiast przyjazny środowisku dom i rozwiązuje zagadki dotyczące ekologii. Honorowy patronat nad projektem objął Minister Środowiska.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.01.2011

Promocja bezpieczeństwa w Internecie

Od początku lutego w sklepach Coccodrillo znajdą się zawieszki z prawdziwymi dziecięcymi majtkami, pod które próbuje sięgnąć internetowa „łapka”. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi rodziców na problem bezpieczeństwa dzieci w Internecie oraz na kwestię odpowiedzialności za wychowanie dzieci. Kampanię prowadzi Fundacja Dzieci Niczyje. Zawieszki pojawią się w 150 sklepach na terenie całego kraju. Akcja potrwa do 15 lutego 2011 r.