0 1 0 0 0 14.02.2011Unicorn Media dla CallPayUnicorn Media nawiązała współpracę z firmą CallPay, która jest twórcą nowoczesnego systemu do płatności telefonem komórkowym. W ramach podpisanej umowy Unicorn Media zakomunikuje wejście usługi na rynek oraz zajmie się realizacją długoterminowej strategii relacji z mediami.
0 1 0 0 0 14.02.2011Drugie co do wielkości targi reklamy w Europie zakończoneW piątek, w Warszawie zakończyły się trwające od 2 do 4 lutego VII Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2011.
0 1 0 0 0 14.02.2011Hiszpan przewodniczącym jury Polskiego Konkursu ReklamyPodczas teorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR obrady zintegrowanego jury poprowadzi Horacio „Chacho" Puebla – executive creative director Spain & Portugal Leo Burnett.
0 1 0 0 0 14.02.2011Ad-Vice oferuje dotarcie z reklamą do młodychDigital Young to pakiet reklamowy oferujący efektywne dotarcie z reklamą do młodych grup docelowych (13-24 lata). Pakiet składa się ze starannie wyselekcjonowanych witryn, dodatkowo dostarcza nowe rozwiązania reklamowe.
0 1 0 0 0 14.02.2011Rozpoczyna się kampania Ibum ŻelPPF Hasco-Lek wystartował z kampanią żelu przeciwbólowego Ibum Żel. Kampania reklamowa rozpoczęta 11 lutego, obecna będzie we wszystkich stacjach telewizyjnych w Polsce.
0 1 0 0 0 14.02.2011Merlin.pl zastępuje amoraMerlin.pl udostępnił na swoim profilu na Facebooku kreator kartek walentynkowych. Kreator pozwala na stworzenie indywidualnej kartki walentynkowej i przesłanie jej kochanej osobie lub przyjaciołom. Aplikację przygotowała spółka Supermedia Interactive.
0 1 0 0 0 14.02.2011Ego PR z CosmopolitanEgo PR rozpoczęło współpracę z Prywatną Szkołą Języków Obcych Cosmopolitan z Opola. Agencja zajmie się m.in. stworzeniem strategii komunikacji marki, działaniami z zakresu media relations oraz kreowaniem wizerunku firmy w sieci.
0 1 0 0 0 14.02.2011Wystartowała kampania reklamowa Delecty„Taki kisiel, to jest Fisiel!” – pod tym hasłem do końca marca potrwa kampania reklamowa kisieli bez gotowania dla dzieci Fisielowy kubek, marki Delecta. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, prasie i Internecie. Celem kampanii jest dotarcie do dwóch grup odbiorców: dzieci (bezpośrednich użytkowników produktu) oraz ich mam.
0 1 0 0 0 14.02.2011Byli prezydenci namawiają do głosowania na MazuryAleksander Kwaśniewski, najdłużej urzędujący prezydent Polski po 1989 r., poparł kandydaturę Mazurskich Jezior w światowym konkursie Fundacji „New7Wonders” na 7 Nowych Cudów Natury.
0 1 0 0 0 14.02.2011Magazyn „W Podróży” w nowej odsłonieW kwietniu powróci na rynek odświeżony magazyn „W Podróży” – lifestyle’owy miesięcznik custom publishing, który dla klientów spółki PKP Intercity wydaje KOW Media&Marketing. Twarzą magazynu została Elżbieta Dzikowska, wybitna polska podróżniczka, autorka popularnych filmów i przewodników.