1 1 6.01.2016„Dziecko już od 500 zł – zaszalej” – zachęca Neckermann (wideo)kampanie reklamowe TweetZ początkiem 2016 r. biuro podróży Neckermann startuje z kampanią promującą letnią ofertę.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 6.01.2016Netflix dostępny na (prawie) całym świecie – także w PolsceOd 6 stycznia Netflix został udostępniony w ponad 130 nowych krajach, m.in. w Polsce. Usługa została włączona podczas wystąpienia CEO firmy, Reeda Hastingsa, na targach CES 2016.
0 1 0 0 0 6.01.2016Branża hotelarska w Polsce urośnie w 2016 r.W 2016 r. obcokrajowcy stanowić będą znacznie ponad 20 proc. wszystkich gości hotelowych w Polsce. Wzrośnie także zainteresowanie naszym krajem w zakresie turystyki medycznej. Większe znaczenie będą mieć opinie gości hotelowych zamieszczane w Internecie. Na znaczeniu zyska też CSR. To główne wnioski zawarte w czwartej edycji raportu „Hotel Sales & Marketing Trends 2016”, przygotowanego przez Profitroom i Deloitte.
1 1 0 0 0 4.01.2016„Wygodna wyprzedaż” – najnowsza kampania Škody (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Škoda. Przebiega pod hasłem „Wygodna wyprzedaż” i dotyczy wyprzedaży modeli z rocznika 2015.
0 1 0 0 0 4.01.2016Sporo zaskoczeń w najnowszym Top 10 „Celebryci – lokomotywy reklamowe”W 2015 r. największym magnesem na reklamodawców był program „Kuchenne rewolucje”, którego twarzą jest Magda Gessler. Podobnie było rok wcześniej. Najbardziej spektakularnym sukcesem może poszczycić się jednak Katarzyna Dowbor.