„Dziecko już od 500 zł – zaszalej” – zachęca Neckermann (wideo)
  • 1
  • 1
6.01.2016

„Dziecko już od 500 zł – zaszalej” – zachęca Neckermann (wideo)

Z początkiem 2016 r. biuro podróży Neckermann startuje z kampanią promującą letnią ofertę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 stycznia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.01.2016

Branża hotelarska w Polsce urośnie w 2016 r.

W 2016 r. obcokrajowcy stanowić będą znacznie ponad 20 proc. wszystkich gości hotelowych w Polsce. Wzrośnie także zainteresowanie naszym krajem w zakresie turystyki medycznej. Większe znaczenie będą mieć opinie gości hotelowych zamieszczane w Internecie. Na znaczeniu zyska też CSR. To główne wnioski zawarte w czwartej edycji raportu „Hotel Sales & Marketing Trends 2016”, przygotowanego przez Profitroom i Deloitte.

4 stycznia 2016