Dzieci on-line w oczach rodziców - Marketing przy Kawie
Dzieci on-line w oczach rodziców
  • 0
  • 1
27.03.2008

Dzieci on-line w oczach rodziców

Zdaniem 83 proc. internautów, którzy mają dzieci w wieku od 5 do 15 lat korzystające z internetu, ich pociechy spędzają czas w internecie grając on-line. Co piąty badany rodzic przyznaje, że jego dziecko korzysta z programów P2P i czyta blogi. Firma badawcza Gemius SA we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje zbadała opinie rodziców na temat aktywności dzieci on-line.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 marca 2008