Machina Design - nowe formy reklamy prasowej
  • 0
  • 1
26.03.2008

Machina Design – nowe formy reklamy prasowej

Wyklejona lustrzaną folią okładka to znak rozpoznawczy drugiego wydania kwartalnika „Machina Design”. Elementy wykonane w technologii hot stampingu pojawią się zarówno na pierwszej stronie okładki, jak na IV okładce w reklamie najnowszej lustrzanki SONY Alfa 350.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2008

Pentagon Research: Sponsoring sportowy w lutym

W badaniu sponsoringu sportowego, przeprowadzonym przez Pentagon Research w lutym, wzięto pod uwagę wszystkie przekazy tv, w których eksponowane były logotypy sponsorów sportu w Polsce. Dyscyplinami, w których sponsorzy zyskiwali najwięcej dzięki relacjom telewizyjnym, okazały się piłka nożna, siatkówka mężczyzn oraz skoki narciarskie. Dopiero trzecia pozycja skoków w miesiącu zimowym jest nowością po kilku latach dominacji.