Drzewko za butelkę 2005
  • 0
  • 1
21.06.2005

Drzewko za butelkę 2005

W tegorocznej, trzeciej edycji ogólnopolskiej akcji ekologiczno-edukacyjnej „Drzewko za butelkę”, padł rekord. W ciągu kilkunastu majowych i czerwcowych dni dzieci zebrały w swoich środowiskach 687.303 szt. butelek, otrzymując w zamian 871 drzewek do posadzenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 czerwca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.06.2005

TEQUILAPolska dla Tyskie

Już 200 ławek stanęło w alejach Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka w Chorzowie w ramach kampanii „Tyskie stawia ławki”. Do końca lata w Parku zostanie zainstalowanych kilkaset ławek. Fundatorem jest marka piwa Tyskie. Celem prowadzonych działań jest wzmocnienie wizerunku marki oraz silniejsze związane marki z regionem. Za kreację i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILA/Polska.