0 1 10.02.2011DPD Polska z agencją Ciszewski Public Relationsfirmy TweetFirma DPD Polska podpisała umowę na obsługę PR z agencją Ciszewski Public Relations.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54934 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 10.02.2011Karpatka tylko DelectaWyłączne prawo do stosowania zarejestrowanego znaku towarowego Karpatka posiada Rieber Foods Polska SA. Wyrok Sądu Apelacyjnego w Krakowie zakończył dwunastoletni proces sądowy między Rieber Foods Polska a Dr. Oetkerem.
0 1 0 0 0 10.02.2011Rozpoczyna się druga odsłona kampanii walentynkowej AllegroNa kilka dni przed walentynkami rusza druga odsłona Salonu Wróżby Miłosnej, czyli kampanii Allegro, w której wróżbita Maciej przepowiada przyszłość zakochanym. Centralnym punktem kampanii są teraz wróżby grupowe skierowane m.in. do amatorów zakupów, kibiców piłki nożnej i osób kochających imprezy.
0 1 0 0 0 9.02.2011Starcom rozpocznie współpracę z Grupą LotosGrupa Lotos wybrała dom mediowy Starcom do obsługi swojego budżetu mediowego. Ten sam dom mediowy będzie obsługiwał także spółki Lotos Paliwa oraz Lotos Oil. Wybór agencji poprzedzony został przetargiem, w którym oprócz Starcomu startowały dwa inne domy mediowe.
0 1 0 0 0 9.02.2011Technologia AR na wyłączność Adv.plAdv.pl w 2009 roku otrzymała licencję francuskiej firmy Total Immersion – lidera na globalnym rynku Augmented Reality. Agencja przedłużyła właśnie umowę, na mocy której posiada wyłączność na dostarczanie polskim odbiorcom zaawansowanych rozwiązań rozszerzonej rzeczywistości (AR).