Dom Mediowy ACR dla Commercial Union - Marketing przy Kawie
Dom Mediowy ACR dla Commercial Union
  • 0
  • 1
18.06.2008

Dom Mediowy ACR dla Commercial Union

Dom Mediowy ACR przygotował kolejną kampanię w Internecie dla Commercial Union. Kampania ma na celu dotarcie do młodych osób, rozpoczynających karierę zawodową. Głównym zadaniem dla ACR jest przekonanie Internautów do przystąpienia do Otwartego Funduszu Emerytalnego on-line.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 czerwca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.06.2008

Polska wysyła więcej spamu niż Niemcy, Włochy i Wielka Brytania

3% światowego ruchu spamu w maju pochodziło z Polski – wynika z opublikowanego raportu firmy Symantec, „The State of Spam”. Stawia to nasz kraj na szóstym miejscu wśród światowej czołówki – wyżej niż Niemcy, Włochy, Tajlandię, czy Wielką Brytanię. Pierwszą pozycję zajęły Stany Zjednoczone (28% wszystkich niechcianych wiadomości), daleko prześcigając pod tym względem inne państwa – m.in. Rosję (7%), Turcję (6%), Chiny (4%), Brazylię (4%).